Yetkili Satıcı | 2 Yıl Garanti | %100 Orjinal Ürün

Sıkça Sorulan Sorular - S.S.S.

 

  • Kargom ne zaman ulaşır?

Vermiş olduğunuz sipariş, satın aldığınız ürüne ait kampanyanın sona ermesini takip eden, ortalama 10 gün içerisinde tarafınıza ulaştırılmaktadır. Siparişlerinizi, "Sepetim" bölümündeki “Tamamlanan Siparişlerim“ sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya teslim edilmesiyle birlikte “Tamamalanan Siparişlerim" sekmesinde, “Kargom Nerede?" linkinden siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz. Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılmaktadır.

 

  • Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişiniz için adres değişikliği işlemini Telefon : (462) 322 56 34 numara ile yada adresine bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.

 

  • Siparişim ben adresimde yokken gelmiş.

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz ’a iade edilir.

 

  • Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

 

  • Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?

Alışverişlerinizde debit/banka kartınız ile ödeme yapabilirsiniz. Debit kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.

 

  • Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

üzerinden yapılan alışverişlerde World, Bonus, Axess, Maximum, CardFinans ve Advantage kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.

 

  • Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

Alışverişlerinizde Havale seçeneğini kullanabilirsiniz. Banka hesap numaralarımız sayfasının alt kısmındaki menümüzden ulaşabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR